Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-02, 21:37   #493
jepalano
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Sverige
Inlägg: 41
Sharp$: 331

Jepalano 2012
Stats: 78 - 49 - 0
ROI: 110.40%
Vinstprocent: 61.42%

Standard

Längesen man fick ett sådant här rus av endorfin! Hade dagen till ära ett spel på Över 2,5 i Novara - Chievo matchen, detta till fina fina 2,40 som jag efter att ha gått över statistiken räknade till 20% över mitt EV. Så det blev 3U @ 2,40.

Matchen var och är (strax slut) riktigt seg, men Chievo lyckas få in ett mål i först, viktigt! Både Chievo och Novara gör "flest" mål i andra och Chievo släpper dessutom in lite mer mål i andra än i första. Anyhow, halvleken går och jag börjar titta på möjligheter att köpa mig ur dåliga sits jag var i (med 0-1 och över 2,5 spelat). Först börjar jag med att sätta en stoploss på under 2,5, dvs vad vill jag max förlora ikväll. Samtidigt som detta kollar jag noga på hur matchen och över 1,5 utvecklas och jag sitter redo med ett spel på över 1,5 som skulle kunna gröna mig ur sitsen (ca +0.5U). Så när Sammarco får bollen och passar trycker jag "Lägg spel" och får igenom det samtidigt som jag ser Thereau rulla in bollen och 0-2 är ett faktum! Gött, då kan vi släppa den matchen men just som jag ska stänga ner streamen så gör banne mig Navara 1-2 och mitt första spel går även det in!

Summa summarum, total överdos av endorfin samtidigt som jag försökte en lite annorlunda approach till att ta mig ur dåliga sitsar! Det gick hem denna gången. Värt att nämna är att hade jag inte fått in spelet precis innan målet hade jag spelat under 2,5 som steg en bit vid 0-2 och på så sätt ändå kunnat ta mig ur den obekväma sitsen det kunde blivit!

Nåväl, nu ska jag försöka sova!
jepalano är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat