Citat:
Ursprungligen postat av NoobieClown
hade hellre tagit mer streck och Goop upp på Gede Star då hade jag singlat den. M Jakobsson har kört så många galopper med den så det finns inte. Han har helt enkelt inte samma känsla om Björn har. Iofs så har hästen stabiliserat sig på slutet och senaste starten är bara glömma då den inte var fräsch. Björn sa efterloppetatt han kände direkt när bilen släppte att det var något fel.
|
Du verkar ha kollat upp hästens karriär noga men fokuserar på fel saker. Han gick knappt felfritt en enda gång under sina 15 första starter och den enda som höll den felfritt i lopp (2 gånger) under den perioden var just Jakobsson. Söderkvist, Wallin, Goop, Andersson, Lindblom (alla riktigt bra kuskar) gick alla bet under den tiden.
Summerat: Hästen har vunnit ALLA felfria starter (7/21) han gjort i karriären och fyra av dessa har tagits under de senaste fem. På 10 autostartlopp har det blivit 6 segrar.
Jag blir så illa tvungen att frångå mina bankrulle-regler och dubbla insatsen på Gede, det här spelvärdet hittar man inte så ofta...