Citat:
Berdych att vinna ATP Montpellier@3,95(Betsson)
Oddsen bör komma upp igen efter serra-matchen är avslutad, jag spelade dock nu innan det försvann.
Tycker detta är ett mycket bra odds om man ser till hur Berdych spelade i Australian Open, samt hur startfältet i denna turneringen ser ut...
Det finns i stort sett bara en utmanare till Berdych i mina ögon och det är Gasquet. Monfils är med, men han dras med skador och har sagt själv att han är osäker på att ens kunna fullfölja turneringen. Däefter har vi en drös spelare, typ Simon, Kolschreiber och Nieminen som alla är okej, men långt ifrån berdych. Betsson har gjort Gasquet till favorit att vinna turneringen , vilket förvånar mig mycket med tanke på att berdych stundtals spelade ut Nadal i kvartsfinalen i Australian Open. Med lite flyt hade det faktiskt varit han som stod på andra sidan nätet mot djokovic. Nu blev fallet inte så, och Berdych lär säkerligen vilja revanchera sig här, mot svagt motstånd. Tycker oddset är mycket fint och spelar 3 units på värde/form.
Vår vän Soap citerade ovanstående igår och det kändes som ett bra spel, jag läste det i natt när jag vänslades med mobilen och loggade in på bet365 och la nedanstående spel men kan nån förklara vad det jag fetmarkerat betyder?
Nr. Val Evenemang Evenemangsdatum V/P Villkor Odds Resultat
1 Tomas Berdych ATP - Montpellier (Vinnare) 05/02/2012 2 Platser 1/3 Odds 3.25 Levande
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|