Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-04, 12:54   #3256
Maijadona

Maijadonas avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Spoiler:
Citat:
Ursprungligen postat av peter333 Visa inlägg
2012-02-04 19:00 Ajaccio - Nice i franska Ligue1.

Ajaccio, ett bottenlag som kämpar för att hålla sig borta från den väldigt jämna bottenstriden (det är 3p ner till Nice på sistaplatsen) har hittat formen och har vunnit sina fyra senaste matcher i ligan.

Nice, laget ligger sist i Ligue1 och har bara tagit 2p på de senaste tio ligamatcherna och har inte lyckats vinna någon match på bortaplan än.

Ajaccio ser ut att ställa upp med i princip samma lag som spelat de senaste vinnst matcherna. På backen har man Maire Arnaud som har fått starta de senaste matcherna och tydligen varit väldigt bra. på mittfälltet har man Christian Kinkela som både gör och spelar fram mål. Frammåt finns Eduardo som har lyckats 2 mål de senaste två matcherna.

Nice har en del skador, bland annat på lagkaptenen Digard som klev av skadad i förra matchen. Även anfallarna Mouloungui som varit borta några veckor och målkungen Dja Djednje som står på 3 mål. Om Nice ska lyckas göra mål så kommer det nog vara genom mitfälltaren Mounier som lyckats sätta några bollar i de olika cupmatcherna under vintern.

Höstmötet vann Nice med 3-0 men första målet kom först i 45min efter att Ajaccio fått en man utvisad.

Jag tror att det kommer bli en match som Ajaccio kommer att föra och vinna med 2-0
Igår spelade jag en rak 1a @ 2.40 men ser nu att oddset ligger på 2.80 på Bet365.

När "Franskexperten" tipsar är det bara att rygga!
âven om spel som höjs oddsässigt inte brukar gå så bra... Men din avatar ger ju pluspoäng så det jämnar väl ut sig
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat