Citat:
|
Ursprungligen postat av hjalmar
2012-02-05 22:48:26 - iPhoneEtt ev roligt spel till super bowl är under 53.5 och ny giants till ca 4.20 ... Källan är en kille som käka på min restaurang var live odds sättare för btwin och han bara malde om det var ett super spel . Han logga in på sin iphone och visa mig 20 tusen lAgda på denna kombination på bet365 då han inte fick spela där han jpnba . Hmm jag körde en lax iallafall
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av ebaumzor
2012-02-05 23:12:03Hjalmar vart kombinerar den? Någon som testat på Bwin ? Gick inte för mig :/ Och hur pass säker lät han? :
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Prinsgalen
2012-02-05 23:15:50ebaumzor, han la ju 20k sa killen! om inte killen är svinrik så är väl 20k en månadslön lite drygt! = säker!
|
Haha, gyllene källa. Sätter en 'oddsättare på bwin', som inte har ett dugg med oddsättningen av Super Bowl att göra, 20k på underspelet och Giants måste det ju vara givet!
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."