Antal spel: 39 Insats: 24000 Vinstprocent: 15.38%
Vinster: 6 Vunnet: +7842.5 Medelodds: 8.92
Förluster: 33 Förlorat: -20150 Medelinsats: 615.38
Push: 0 Netto: -
12307.5 Medelvinst: -315.58
Levande spel: 2 ROI: 48.72%
Japp då var den veckan slut... Skönt

Otroligt mycket stolpe ut den här veckan. Fyra matcher där man tappar i och med matchen sista spark. Har faktiskt varit med om en liknande vecka för några år sedan, Vilket betyder att jag troligtvis även kommer vara med om det igen... förhoppningsvis dröjer det lika länge tills nästa gång
Spelade endast 39 spel förra vecka och med tanke på hitraten 15.38 % får man vara glad att man inte spelade mer

Dröjde faktiskt enda till fredagen tills jag satte veckans första spel.
Veckan hamnar på -
12307.5 Dock ska jag vara självkritisk och inte bara skylla på otur , stor del av denna förlust beror på att jag tiltade förra vecka och spelade många ogenomtänkta spel. Skärpning Maijadona!!!!!!!!!
Tips SM började och det är väl synd att skryta över starten . Dock ser jag framemot fortsättningen och tror att det kommer gå riktigt bra när SM ska summeras , Riktigt nöjd med laget jag är med. Alla där är riktigt kunniga och bjuder på grymma analyser

Vi kommer klättra ordentligt , på det kan jag gå ALL IN!
Veckans Höjdpunkt: Att Spelboken fortsatt verkar populär och att fler och fller duktiga rekare kommer in och skriver.
Veckan Svikare: Tror inte jag orkar räkna upp alla , Rädd för att slita ut tangenbordet
Nu glömmer vi gamla synder och blickar framåt!
Den här veckan kommer taktiken att bytas ut!
Kommer under veckodagarna bli max ett till två spel om dan.
Flat bet med 500 kr insatts
Några fler spel över helgen, Dock med flat 500kr insatts
1-2 parlays med 500 kr insatts.
Då får vi se hur det här går!
God tur alla!