Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-06, 14:52   #3360
tompa87

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6093

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Sjuk och eländig idag, ger en dock mer tid att sitta och leta spel; så här kommer ännu ett:

Spoiler:
1860 Munchen (6a) - Cottbus (11a)

1860 Munchen är ett hyffsat lag, ett lag som gillar att spela offensivt men även släpper in lite bakåt. Cottbus är något similära i sin spelstil; MEN inte alls lika bra offensivt (man har endast gjort 21 mål att jämföra med Munchens 40).

Idag saknas det en hel hoper spelare i bägge lagen:

Cottbus
Christopher Schorch, Alexander Ludwig, Uwe Hünemeier, Martin Fenin, Markus Brzenska and Clemens Fandrich.

(observera att denna information är lite svår att hitta och det är svårt att veta hur akkurat den är men vi håller tummarna för att den stämmer)

Hursomhelst så saknas det i bortalaget 3 stycken backar (varav 2 normalt ordinarie i Hunemeier och Schorch), en mittfältare som spelar semi-reguljärt i Ludwig och 3e anfallare Fenin. Detta mot ett lag som då kommer gå på och anfalla för fullt som jag tror Munchen kommer göra.

Munchens saknar en inhoppande mittfältare i Sandro Kaiser, en 4e anfallare i Wood och 2 reguljära mittfältare i Feick och Halfar.

Man har dock kvalite kvar både på mitten och i anfallet med Bundesliga rutin i Bierofka och Benji Lauth bl.a.

Munchen måste vinna denna hängmatch för att ha någon som helst chans på uppflyttning och jag tror att man gör det! Med tanke på den offensiva kraft som finns och dem viktiga avbräcken i försvaret hos Cottbus så borde det bli en över typ av match men överspelet lockar inte på ~1.75, så jag tar istället 1860 Munchen -1 (AH) till 2.5 på Bet365 och även en liten slant på 1860 + över 2.5 mål till 2.75 (bet365). Senaste mötet på slutade 5-0 till Munchen, och då var det på Cottbus hemmaplan. Tar gärna en repris på det.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat