Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-06, 23:25   #3423
tompa87

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6093

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Snapphanen Visa inlägg
1. Att uppskatta Suarez är att uppskatta en rasist. Tror det räcker där?

2. Håller med om att Tottenham drog ner på tempot, taktiken lyckades om man fick mer sig ett poäng som till och med kunde varit tre om Bale gjort som han brukar. Känns inte som att man kan kritisera dem för det, när de höll fast till sin plan och lyckades med den mot en för dagen relativt bra Liverpool.

3. Jag går och sätter på lite kaffe och gör mig en baguette. Kan vara gott att ha medans du sitter och letar efter var jag har skrivit att Spurs var värda en poäng.
1. Absolut inte, för det är han inte, alla har väl rätt att göra misstag? Lovar att du sagt elaka saker du inte menat i stridens hetta?

2. Taktiken lyckades absolut, men jag köper inte att man bara var ute efter en poäng, varför skulle man vara det? Sen att Liverpool är bättre för dagen har jag ju redan sagt, det jag blir förbannad på är att dem inte spelar som män, dem får inte ens en riktig smäll å ligger ner i minst 2-3 minuter varenda gång. Jag tycker det är pinsamt, och det står jag för även när det gäller Suarez t.ex. som är expert på att filma.

3. Ja, men gör det för all del, jag går och lägger mig, kyler av mig lite. Du kanske ska tänka på ditt beteende innan du ger dig på en annan människa personligen för att han råkar ha en åsikt du inte tycker stämmer? Sov på det vettja.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat