Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-07, 12:07   #3437
Maijadona

Maijadonas avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
vilka jävla töntar tottenham är, så jävla pinsamt att se på... ligga å förstöra en hel match, det är så jävla dåligt att domaren inte gör ett jävla skit åt all maskning, det är för fan en kvart som försvinner ifrån andra halvlek. Otroligt tråkigt. Sen ska sägas att det är en medioker match ifrån bägge lagen, å kom inte med nå skit om att tottenham gjorde det dem ville för det köper jag inte att dem bara ville ha en poäng här. Pissmatch, pissdomare å pissdag.

Blir inge mer nu, nu slutar jag med detta.

Säger upp kanalerna också, vill jag se sopor som filmar bort 90 minuter så köper jag canal+ sport. Så jävla less på dagens fotboll, finns inga män längre. Streamar hellre championship där det fortfarande finns män som spelar fotboll. Bale - Skäms.
Jag hade inte möjlighet att kolla matchen igår , men spelade in den så kan man snabbspola bort alla minuter när de ligger i svåra plågor Håller med om att det är ganska ovanligt att se så många avbrott i PL. Hade det däremot varit i någon sydamerikansk liga hade troligtvis minst två spelare hamnat i koma under matchen sista minuter, Där behärskar de konsten att "filma" bort en kvart av matchen

Idag är det inte mycketa att spela på. Har dock redan nu spelat på att Elefanterna ska vinna mot Mali imorgon ( Trodde matchen gick idag )

Skönt att lagen laget jag hejar på inte spelar några heta matcher , Har fullt upp med att störa mig på missade spel Men tycker matchen var ganska kul och Pool låg helt klart närmast ett mål , Spurs hade två grymma lägen.... men de snabbspolade jag förbi
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat