Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-07, 12:18   #3439
tompa87

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6093

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona Visa inlägg
Jag hade inte möjlighet att kolla matchen igår , men spelade in den så kan man snabbspola bort alla minuter när de ligger i svåra plågor Håller med om att det är ganska ovanligt att se så många avbrott i PL. Hade det däremot varit i någon sydamerikansk liga hade troligtvis minst två spelare hamnat i koma under matchen sista minuter, Där behärskar de konsten att "filma" bort en kvart av matchen

Idag är det inte mycketa att spela på. Har dock redan nu spelat på att Elefanterna ska vinna mot Mali imorgon ( Trodde matchen gick idag )

Skönt att lagen laget jag hejar på inte spelar några heta matcher , Har fullt upp med att störa mig på missade spel Men tycker matchen var ganska kul och Pool låg helt klart närmast ett mål , Spurs hade två grymma lägen.... men de snabbspolade jag förbi
Mjo, det är säkert värre någon annanstans Jag ställer dock mig tvivelaktig till att det börjar användas mer och mer i PL utan att det uppmärksammas av domarna. Som ett exempel så står ju Modric och hyttar med en frispark på stoppminutrarna där han springer fram och tillbaks emot bollen 3-4 gånger innan han slår frisparken men domarn bara tittar och låter spelet gå. Men som jag sa i halvtid så var det lite av en sån karaktär på matchen, det såg faktiskt ut som en 0-0 match då, synd att man inte kände det redan ifrån start, som Djungel gjorde i sin kristallkula

Och jag tar åt mig lite av det som skrevs igår då jag blir väldigt putt emellanåt på spel och speciellt mitt flyt/oflyt så det kan jag försöka tona ner, med det inte sagt att det faktiskt blir så

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Semicolon (+3)
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat