Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-07, 14:56   #3445
suddenneddus

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 724

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jinx Visa inlägg
Har fan letat i en kvart nu utan att lyckas hitta denna info. Någon som vet??

Är det dubbelmöte kanske Kiel med ett plushandicap skulle kunna vara intressant. Kiel slog ut Mainz med 2-0 för att nå till detta stadie så man ska nog inte räkna bort dem på förhand. Dortmund hade dessutom tufft mot Fortuna D-dorf och vann först efter straffar i förra omgången. Kanske de har större fokus på ligan? Några tankar? Götze och Bender saknas i bortalaget
Värt att notera är att Kiel ligger på andra plats i fjärde divisionen!!! (om jag förstått det rätt) (Regionalliga North)
Tror det beror helt på vilket lag Dortmund ställer upp med. Men och andra sidan är Kiel super taggade för att möta tyska mästarna på sin hemmaarena (9-1-0 i ligan) och (3-0-0 i cupen med 7-0 i målskillnad) Slagit ut Mainz som sagt ja, och Duisburg (Bundesliga 2) med 2-0, och Energie Cottbus med 3-0 också Bundesliga 2.
Dortmund har en viktig match mot Bayern Leverkusen till helgen, och därför tror jag dom vilar dom flesta spelarna. Kan vara så att Barrios får speltid då han inte fått speciellt mycket efter sin skada. Men jag testar och kör Kiel +1.5 till 2.15 på Bet365.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+5)

Senast redigerad av suddenneddus den 2012-02-07 klockan 15:10.
suddenneddus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat