Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-07, 16:18   #38
AndreasB1897
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Dagens bästa dubbel enligt mig.

Ogiltigt spel-ID: 772662



Birmingham - Portsmouth
Birmingham är obesegrade i Championship på hemmaplan denna säsongen (9-5-0, 22-6) medan Portsmouth har ett borta facit som ser ut så här 2-4-8, 13-19. Birmingham ligger på en 5:e plats och tar merparten av sina poäng på hemmaplan. Portsmouth ligger på 17:e plats och är sedan länge ett utpräglat hemmalag. Med dessa förutsättningar anser jag att en hemma vinst ligger mycket nära till hands, enda nackdelen för dagen är att Zigic är day-to-day. Jag tror dock att Birmingham fixar detta oavsett om han är med eller inte och hade jag fått sätta oddset så hade det hamnat runt 1.50.

Mirandes - Ath Bilbao
Ska skrällgänget Mirandes åka ut ikväll? Ja, det tror jag faktiskt. Man torskade första mötet mot Bilbao med 2-1 efter att Llorente gjort 2 mål tidigt och sedan en sen reducering av Mirandes. Jag tyckte Mirandes återigen stog upp riktigt bra, precis som man gjort mot Espanyol och Racing Santander (som man slog ut). Mot både Santander och Espanyol har man nätat på bortaplan och jag tror även idag att man kommer göra detta medan jag tror Bilbao kommer göra minst 2. Tror det blir 2 mål i halvtid och sedan rinner det på, 3-1?

Lycka till!
__________________
Twitter: @AndreasB1897

Senast redigerad av AndreasB1897 den 2012-02-07 klockan 21:38.
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat