Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-08, 19:39   #13
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DrD Visa inlägg
Stekel...kul att se din statistik!
Rank 15-36 / Snitt 22,7
Antal fav 1-5 / Snitt 3,0

Det som förvånar är ju det låga 15-talet på 8-lopp! Körde själv en tid detta under V75.. alltså ett lopp mindre och körde då gärna typ 18-> beroende på bedömd svårighetsgrad... du får gärna utvidga denna stat framöver! Hann inte lira idag, men kommer ändå följa din rank... önskar er all framgång ni här inne som lirar idag!
Ja och med två omgångar med 18 rankpoäng sticker ju faktiskt inte 15 ut så jättemycket heller. Har faktiskt tänkt grotta ner mig i statistik vad gäller de flesta spelformer framöver för att optimera mitt spelande. Loppanalys är ju det roligaste med travet, men jag är lite statistiknörd också och ska tillämpa historiska data lite mer framöver. Torrkörde en grej som gav en ROI på helt osannolika 378% över 315 spel idag, den ska bli spännande att prova! ?

För övrigt, hur många här var det som trodde V8 skulle komma för att stanna innan det drog igång? Inte många gissar jag, och ännu färre som trodde att utdelningarna skulle bli så pass låga som de varit.

Edit: Fel av mig, underlaget var inte 315 spel utan "bara" 69.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Stekel den 2012-02-08 klockan 20:47.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat