Vill rekommendera en NHL-dubbel:
Ottawa - Nashville U 5.5 @ 1.72 (bet365)
Jag rekade underspelet på Ottawa senast i förrgår, vilket även satt.

Nu är det dags igen då man tar emot Nashville, som under de senare åren varit kända för sina målsnåla matcher.
Ottawa har nu spelat under linan 11 av de 12 senaste matcherna. Framåt har man producerat 7 mål de senaste 9 matcherna.
Nashville har spelat under linan 7 av de senaste 10 matcherna och 8 av de senaste 10 bortamatcherna. I mål har man som vanligt giganten
Pekka Rinne.
Det som fått oddsen att krypa upp till hela 1.72 på denna match är att Ottawas
Alex Auld kommer vakta hemmakassen. Han har inte fått känna mycket istid iår, men i förrgår fick han hoppa in redan i den femte spelminuten och släppte endast förbi sig en puck. Förstemålvakten Craig Andersons form har varit ganska dålig på sistonde dessutom och trots det har man ändå 11/12 under 5.5.
Mitt tips: 1-3
Washington - Winnipeg U 5.5 @ 1.61 (bet365) Finns till 1.66.
Washington har spelat under sina 3 senaste matcher och 9 av de 11 senaste hemmamatcherna (7 av 11 totalt). I mål har man
Tomas Vokoun som har visat en enorm form de senaste matcherna. Han har 2 nollor de senaste 3 matcherna och idag tror jag på ytterligare en.
Winnipegs 7 senaste matcher har slutat med
MAX 3 MÅL! Den statistiken talar för sig själv och det är bara NY Islanders som har gjort färre mål i hela Eastern Conference.
(Jag spelar även Caps -1.5 med dessa förutsättningar och med tanke på deras hemma- (19-7-1) och Winnipegs bortastatistik (9-16-4).
Mitt tips: 3-0
Dubbeln ger fina
2.79 hos bet365 vilket i mina ögon är kanonodds!