Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-10, 11:41   #3578
Maijadona

Maijadonas avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jinx Visa inlägg
Hahaha jag börjar bli gammal det är nog därför.

Njae mitt sidoprojekt är snarare ett projekt där jag lägger in de spelen jag tror på mer än andra spel jag kör i mitt vanliga ark. Satt och funderade länge igår över varför mitt resultat försämrats på sistone och jag kom fram till att jag skiftat fokus till fel saker när jag insett att många faktiskt tittat på vad jag spelat och ryggat. Men en hel del av de spel jag lägger är ingen större tanke bakom mer än min magkänsla och är därför kanske inte värda att rygga. Likaså har jag märkt att livespelen gett mig mycket plus generellt vilket inte funkar för folk att rygga. Tar jag bort livespelen får jag lägre ROI (ca 112% istället för 116-117%))och därför kan det vara lite vilseledande för folk som ryggar på mina spel pga jag haft en hög ROI. Så sportfonden lever kvar som mitt eget spread där jag lägger in alla spel jag spelar men i sidoprojektet lägger jag bara in de jag tycker är genomtänkta och som är värda att dela med sig av. Inga livespel och allt läggs in och låses i förhand.

Tänker jag rätt eller fel här tycker du Maijadona?

EDIT: tror också på wolfsburg idag. Utan Cissé vet jag inte hur Freiburg ska klara sig i Bundesliga framöver. wolfsburg har D-W-W-D-W senaste 5 hemma.
Tycker du är grymt generös i ditt tankesätt! Gillar iden med att ha sina "bästa" spel i ett eget sheet. Det kan finnas tendens ibland att man spelar på allt som rör sig och att man förlorar mycket av vinsten som man tar in på de bra spelen genom "slöseri" dock behöver man nog se det med egna ögon ( i ett separat sheet) för att förstå det.

Ryggar dig på Man u spelet direkt!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+10)
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat