Känns som en perfekt V86 omgång i mina ögon för att vinna en hyfsad slant, för en inte allt för stor insats!
Tycker det finns en del starka favoriter, några lopp där man kan gå kort, samt några lopp som känns bra omöjliga och skräll ligger nära.
1: Helgardering. Väldigt öppet
2: Står väl helt mellan 10,3,6? Med 10 som "A" häst efter tveksamheter på de andra två(distansen på 3 och formen på 6)
3: Wannabe kemp känns som en stark favorit, möter inte mycket... Gynsam strykning. Bör kunna gå fram tidigt och krossa allt.
4: Dagens sämsta och öppnaste? 4 Kan dock ha chans att komma till spets och då leda länge, känns som en bra utgångshäst/A-häst
5: Öppet igen, men tror det står mellan de 4a mest streckade, tar nog med 4 och 7 också. 2 och 10 rankar jag först!
6: Öppet igen, svårt att sätta in StigH:s nya i klassen, men han låter nöjd så den kan inte räknas bort, även om det känns lite överstreckad. 6 Airgunner vill jag varna för annars!
7: Frenchies gjorde det mycket bra näst senast när han spurta ner Wannabe Kemp. Galopp senast i voltstart, autostart igen nu. Snabb ut och kan ta hand om ledningen eller kanske bli släppt? Kan bluffa bort loppet! Dicey Spicey har gått bra varje gång senaste tiden och 1640 känns som den bästa distansen och med minsta klaff måste hon räknas tidigt. Jag låser på dessa två.
8: Många djur som får märkligt mycket streck. Trodde Angie Boko skulle bli 80%+, känns som en solklar spik om inte Nurmos sågar! Enorm styrka och bör krossa allt i detta gäng.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|