Citat:
Ursprungligen postat av criba
Hej alla.
Vet inte hur ni övriga känner men jag har fått och får ut otroligt mycket nyttigt material från denna underbara sajt. Finns många riktigt duktiga och givmilda individer här men Kp är utan tvekan spindeln i nätet för mig. Jag kan enkelt dela in mitt travliv i före och efter sharps där det senare är klart roligare. När gruppköpet sjösätts kommer jag själv därför sätta in 200 kr varav hälften rakt tillfaller Kp för vad han gör inte bara i detta suveräna initiativ utan även för andra insatser han gör för oss andra här. För att inte röra till det mer än nödvändigt för honom så kommer jag själv skriva följande enkla notering under meddelanden vid min bankinsättning: "100 kr är till gruppköp" (förutsatt att nu summan blir 100kr?). Ohyggligt lite pengar för något så bra, men ändå en liten uppskattande gest. Vore riktigt kul om fler följer mitt exempel som är helt frivilligt så att KP själv kan göra sig ett slagkraftigt system och därigenom förhoppningsvis få riktigt bra betalt för sitt enorma engagemang här på siten.
Ha en fortsatt bra dag 
|
Håller helt med Cirba. Jag hoppas KP lägger på en slant för varje som ska vara med för att få till den tid han lägger ner. Ingen jobbar gratis. Annars tänker jag göra som du. Sätter in pengar för min andel och sedan det som jag vill att KP ska ha. Men som sagt det bästa vore om det redan är med i priset, som det bör/ska vara.....
//Dreamis