Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-15, 16:52   #3938
tompa87

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6093

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

The Strongest lirar emot Santos idag, hemma i Bolivia.
Detta är Copa Libertadores och Santos är regerande mästare. Man lär vilja få en bra start på årets Copa också och ställer förmodligen upp med dessa lirare:

Santos: Rafael, Fucile, Dracena, Durval, Juan, Arouca, Henrique, Elano, Ganso, Neymar, Borges.

Ganska bra 11a va?

Det skall sägas att jag inte kan något om Boliviansk fotboll och i Sydamerika brukar hemmaplan vara extremt viktigt men vi får 2.70 på Sydamerikas kanske bästa lag på Pinnen, jämförelsevis ligger resterande bolag på runt ~2.40 så oddset sticker ut och jag synar det med liten insats, Santos har gjort mos av motståndet i Paulista de 2 senaste matcher och verkar vara på G.
då har några av dessa spelare vilat emellanåt.

Över 2.5 är också motiverat, Santos uppställning är ju extremt offensiv och man har 4 mål 2 matcher i rad.

Det lilla jag vet om The Strongest är att man ska vara bra hemma och spela extremt offensivt vilket öppnar för en intressant drabbning med många mål.

Det finns flera alternativ, den raka till 2.70 på Pinnen (liten insats) över 2.5 till 2 på bwin till medel och Santos +0 1.95 på SBObet till medelinsats.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU

Senast redigerad av tompa87 den 2012-02-15 klockan 16:56.
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat