Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-15, 16:43   #15
Knaborg
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 143
Sharp$: 244
Standard

2012-02-15 (Solvalla)


2012-02-15 19:15PARLAY: 2 spel parlay 4 2.800
2012-02-15 19:15AxevallaTom Raider vs First On Line Sec11.700
2012-02-15 19:37AxevallaPanne De Moteur vs Disney Tooma11.650



Tom Raider spelar jag mot First On Line Sec. Tom Raider går rejält ned i klass, har ju på senare tid fått stryk utav Brioni och Quarcio Du Chene och dessa är ju ingen skam att ha före sig i mål, eller hur? Intressant med Torbjörn Jansson upp i jollen! Se upp även på vinnarliret...

Trots det sämsta spåret så är det inget som stör då alla ändå får en bra resa, förutom den i dödens då - kanske blir det uppradat som på pärlband?

First On Line Sec är en gamling som gnider på hyggligt men skall inte ha någon chans, trots Örjan! Denna H2H tar Tom lätt - annars blir jag i alla fall mycket överraskad och besviken...


Den andra matchen i parlayen är Panne De Moteur mot Disney Tooma där jag spelar den förre, PDM. Har sett lysande ut i de senaste segrarna och är en klassklättrare och årgångstopp - sanna mina ord!

Kortlopp och bakspår på valla brukar betyda avslag men detta är en undantagshäst som krossar detta från dödens om den måste...

Disney Tooma ingen hjälte sista biten och måste få bestämma ett varv för att kunna hävda sig här. Inte ens säkert att han får spets från varken nummer 4 eller 5 här och riskerar då bli hängande. Goopen har kört den med framgång och vunnit två med den men här tar det tvärstopp! Detta är ingen skjutare...

PDM går från alla lägen och har vunnit från bakspår - senast såg han helt lysande ut när han krossade motståndet från just bakspår på valla, låt vara att loppet var ett halvvarv längre. Kör bara Örjan i tid så förlorar han inte detta - omgångens bästa spik utan prut!


Spelas i en parlay, 4 units till 2.80 i odds!

Senast redigerad av Knaborg den 2012-02-15 klockan 17:01.
Knaborg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat