Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-16, 11:12   #3979
Maijadona

Maijadonas avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Äntligen en plussdag igår. Känns som den första på två veckor. Kan det bara vara ett sammanträffande att jag började plussa samtidigt som jag hittade sköldpaddan eller är det en ren slump????

Tror på Man U idag. Ajax är i en riktig formsvacka och ska vara en mumsbit för Red devils.
Hade det varit en helt avgjörande CL match hade jag vågat hem och hus på bortavinst idag , men nu gäller det tyvärr ett dubbelmöte i Kalle Anka Cup och det är fullt möjligt att Man Ustruntar i att ta ut sig och då vinner man inga matcher. Ajax saknar Ooijer (f), van der Wiel (f) lagets i mitt tycke bästa försvarare.

Jag tror dock att Man u kommer ställa upp med ett bra lag ikväll. Hemma i England sitter Evra , Giggs och tittar på Tv. Två avbräck! Något som dock talar för att Alex satsar ikväll är att han även lämnat Berbatov hemma!!!

Man U är utslaget i Fa cupen så de är spellediga till helgen. Vinner man idag kan man istället spara en hel del spelare i returen på hemmaplan efterssom man möter Norwich tre dagar senare i ligan ( egentligen mindre än tre dagar efterssom matchen mot Ajax kommer gå torsdag kväll och matchen mot kanariefåglarna är på söndag förmiddag.

Ju mer jag skriver ju sugnare blir jag att gå in tungt........
Djungel. jag kör den här i vår fond om Bwin har hyffsat odds.
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat