I första v75 tycker jag 1,9,11 är mest intressant,bra spelvärde i thrustworty ås som är otroligt speedig . Bra spelvärde i 11 både på v75 och vinnarliret.
I andra ska man försöka fälla favorit bergh har med 3 hästar och kan nog styra loppet med startspåret 3 och 6 sen sitter ju goop upp på hans tredje häst(tycker nog ändå inte att lillgoop passar som bäst på berghs hästar)
Stormvarning och bra spelvärde på Valnes ali som sett grym ut men svår att sätta in i loppet.Jag lirar lite på vinnarliret.
I tredje har jag ett drag i o.f.v dream som vann efter smyglopp ,hade vilat innan dess och inte åker larssons upp om dom inte tror på chans.Bra drag och jag spelar även vinnare.
I 4,e har jag ytterligare ett drag och i kallisloppet tror jag faktiskt Adrigo kan ha lite chans om det stämmer,hästen har toppform och jag tror jerkefaks eller feseth nils körs i tufft tempo i ledning.Visst Rino dox är bästa hästen med bästa kalliskungen men ska man fälla honom så kan Adrigo vara draget .
Femte är svårt om inte Lennartsson bara vinner,synd att Skårs Hanna ficj så dåligt spår men skulle det stämma på vägen har den en bra speed, spelvärde vinnare och plats.
v75 6 vinner 5 spik på allt och spela Vinnare om du får 3,5.Hade nog vunnit sist och han kostade mig pengar sist då jag bla satt med honom kvar på v75.
V75 7 står nog mellan 4turbo Daylight och Natural wonder.Skrällarna kan vara 6 och 7 som har bra form,men jag tror nog Lennartsson avgör i tid.
Mina tankar.......
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|