Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-18, 17:20   #172
criba

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 554
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
26 lax på sexor och femmor men såå nära på 375k på Natural Wonder eller 3 millar om jag inte gjort ändringen på stora systemet. Hyfsat plåster på såren iallafall och självförtroendet håller ju i sig ändå, man får vara nöjd!

Edit: Missade 23 lax på att spela V7 med lilla kupongen också. Kanske man ångrar lite nu med facit...iofs enda gången jag missat något större på att spela för alla rätt.
Lider alla hel#vetes kval med dig som 'bara' vann 26 papp idag. Var värd så mycket mer på den kanske snyggaste kupongen jag sett här på sidan. Vet ju att du är så långt från 'Harryboy' man kan komma och att du verkligen stod på tur för något större. Lyfter hur som helst på hatten för en riktigt snygg ansats och hoppas du trots allt kan känna lite glädje över dina tröstpengar och inte överger efter att ha varit sååå nära miljonerna. Du tillför enormt mycket för övriga härinne. Detsamma gäller dig Doob som oxå åkte på en riktig fläskläpp här. Som sagt hoppas ni repar er då ni förr eller senare lär belönas klart mer.
Ha nu en så bra kväll det går under dessa omständigheter.
criba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat