Citat:
Ursprungligen postat av zaibuf
Jag är sugen på Blackhawks, de slog rangers och vann igen igår med 6-1.. har tydligen vänt sin loss streak och fått tillbaka självförtroendet. St Louis Blues har dock spelat riktigt bra också.. tror en Ö 5.5 kan vara spelet i denna match, då båda lagen har gjort många mål i sina senaste matcher.
Kommer nog köra på Rangers ifall Lundqvist står, annars står jag nog över med tanke på Birons skämmiga spel mot Blackhawks här om dagen.
Logiskt att betta mot Red Wings nu, 22 raka vinster och nån måste till slut bryta trenden.. Var inte långt ifrån sist, med ynka 2-1.
Ska läsa på lite om matcherna senare, så återkommer jag 
|
Är lite sugen på Hawks jag med. De är bra utan vila, men det är inte Blues. Elliot är godlike, men har inte vilat. Han hade det tufft senast mot Hawks, som nu har ett bra tryck framåt. Avstår spel. Coinflip Ö/U? :P
Tror Rangers vinner även med Biron i kassen. Han är annars en bra målvakt och vill säkerligen visa det, efter hans senaste.
Fast 22 raka hemma är 22 raka hemma

Detorit @ 2.20 är svårt att tacka nej till. Samtidigt får jag en olustig känsla att de blir hajmat i kväll. Aja, tror jag skiter i spel på den.