Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-20, 15:10   #1
copiad

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1373
Standard

V65 Färjestad 20/2

Känns spelvärt ikväll då det räcker att det står Björn Goop efter hästen för att spika tydligen.

1: Tror mest på 12 som ska köras offensivt idag och trots kuskminus vettig vinstchans. 11 dock en mycket bra häst men förutom senast inte visat mycket. Och segern senast blev billig. 5 bra och räknas på start. Men distansminus och struligt startspår. Sen finns det en hel bunt hästar som är skrälldugliga. Jag väljer nog att gå kort och spika 12 om det inte ser bra ut och låter bra kring 11 i värmningen. Kort eller gardera rejält.

2: 1 kan givetvis vinna från spets men löjligt stor favorit. Bästa hästen är 11 som är helt ostreckad och som dom flesta betaltjänster verkar gå rakt ut på och spika. 14% nu men lär öka rejält framåt kvällen då det tveklöst blir kvällens hetshäst. Med all rätt också. Även 5 gillas. 1-5-11 i första hand eller spik 11.

3: ALLA hästar trots att det borde vara stor fördel stona på start. Gillar inte såna här kallblodslopp.

4: 1-7-10-11 i första hand. Och 12 slinker väl med också. 1 draget om den inte blir över från start. Stark häst som värmde dunder och gick bra senast. 7%.

5: Mitt drag är 4 som jag hoppas på tidig spets. Sett jättefin ut och det här är inget märkvärdigt lopp. Hittar den till spets, som jag tror, är det toppchans. 18%! Värst emot är 10 som jag gillar. Kan den gå barfota låser jag nog på 4-10. Om skor blir det en skön feelingspik på 4. 12 är bra. Plus om barfota på den också. 9 är bra men återkommer efter vila. Den ska kollas upp. Intressant streckprocent på den nu. Men 4 draget tills vidare. Favoriten med Björn Goop är ju bara ett tidigt april-skämt.

6: 1-4-5-9-11 borde man klara sig på i sista. 1 för stor favorit. Speciellt då den inte lär kunna svara spets.

Good Luck!
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat