Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-21, 08:43   #34
Oldmagic

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 43

Oldmagic
Stats: 25 - 20 - 1
ROI: 104.17%
Vinstprocent: 55.56%

Standard

2012-02-21 20:00Ligue 2 OrangeTours vs Le Havre 1 FT 2 2.100

Testar ett franskt spel idag. Det handlar om Tours som just nu är placerade på 9 plats i tabellen.

Hemmaform: 7-3-2
Bortaform: 2-2-7
Form: 3-0-2

Senast tog man emot Clermont som är ligans absolut bästa bortalag, man lyckades med bedriften att stå som segrare när domaren blåste av matchen. Ett väldigt imponerande och stabilt resultat.

Det faktum att Tours har 9 matcher i rad utan förlust på hemmaplan gör att jag tror hårt på dessa herrar idag. Man har heller inga avbräck inför kvällens möte utan kommer att mönstra den bästa möjliga truppen man har.

Av det jag såg senast så tror jag bestämt att Tours har något stort på gång, man imponerade verkligen.

Le Havre

Hemmaform: 4-6-1
Bortaform: 3-2-6
Form: 0-2-3

Scenariot att Le Havre skulle kunna förverkliga sina drömmar om en uppflyttning ser verkligen vaga ut. På senaste tiden har man inte rosat marknaden, man har spelat väldigt tråkig och ineffektiv fotboll. Man har bara lyckats vinna 3 av sina bortamatcher och här möter man ett formstarkt Tours som har 9 matcher utan förlust på hemmaplan, detta blir otroligt svårt, om ens möjligt för Le Havre.

Jag lägger mina poletter på en seger för Tours här.

2012-02-21 13:00Finnish League CupMyPa vs Honka 2 FT 2 1.800

Testar ett förmiddagslir i finska cupen, det är Honka som får mitt förtroende här. Tycker att dom i grund och botten är ett bättre lag. Dessutom brukar man göra en hel del mål och bjuda på underhållande fotbollsmatcher.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+1)

Senast redigerad av Oldmagic den 2012-02-22 klockan 22:19.
Oldmagic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat