Dåligt med drag i den här tråden i år tycker jag! Gick riktigt bra på spelet ifjol, men i år har jag inte lagt något fokus på hela sveriges lördagsmys. Dags nu känner jag!
Så vad tror ni om helgens deltävling? Det finns inga klipp ute vad jag hittat, kommer de ut på torsdagar eller?
Min tanke efter lite historikkoll på favoriterna är att Danny vinner en jordskredsseger. 1,30 är ganska lågt men det borde vara bra värde ändå! Var först på det klara att andraplatsen stod mellan de historiskt riktigt starka korten Perelli och Lotta/Christer (Chlotta). Dynazty känns dock som en väldigt trolig småskräll då det borde finnas en risk att de som röstar Perelli och Chlotta är lite samma publik och att rösterna tar ut varandra. Frågan är om de inte har tillräckligt med anhängare ändå för att båda ska slå sig förbi Dynazty!
Bästa spelvärde på Chlotta till 2,60 följt av Danny till 1,30 som jag ser det nu alltså.
Vilka erbjuder odds förutom b365?