Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-22, 11:55   #4460
djungelhjul

djungelhjuls avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona Visa inlägg
Gårdagens spel på Swndon gick ju bra tillslut och idag ska jag försoka mig på en liga där min statestik är allt annat än bra.

2012-02-22 18:25Ligue 1St Etienne vs Lorient 1 FT 500 1.950

Saint-Etienne har med 7-1-2 på sina sista 10 matcher blandat sig in i striden om tredjeplatsen. Sinama-Pongolle ( gamle Pool spelaren) är avstängd idag samma sak gäller för försvararen Ghoulam. Lorient ligger 11a i tabellen men deras formkurva är inget att skryta med 0-4-4 på de 8 senaste. Idag saknas mittfältarna Jouffre och Coutadeur sedan sist och innan dess var 8 andra i sjukstugan. Idag är även målvakten Audard avstängd efter att han fick rött kort senast.

På tal om Frankrike , Tycker oddset på Marseille vinst är lite väl lågt. tror det vinner över ett inter utan tillstymelse till form men runt 2.0 är lite klent. Inter har ju på pappret iallafall ett rktgt bra lag. Eller vad säger ni?
Lorients benägenhet att kryssa oroar mig här men jag är beredd att följa dig på St Etienne.

Marseille vinner...

Matchen på Velodromen döms förresten av turken Cakir som även han är en riktigt osthandlare:

http://www.soccerway.com/referees/cuneyt-cakir/92755/

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat