Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-22, 12:56   #4470
fireas

fireass avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 1507
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona Visa inlägg
Gårdagens spel på Swndon gick ju bra tillslut och idag ska jag försoka mig på en liga där min statestik är allt annat än bra.

2012-02-22 18:25Ligue 1St Etienne vs Lorient 1 FT 500 1.950

Saint-Etienne har med 7-1-2 på sina sista 10 matcher blandat sig in i striden om tredjeplatsen. Sinama-Pongolle ( gamle Pool spelaren) är avstängd idag samma sak gäller för försvararen Ghoulam. Lorient ligger 11a i tabellen men deras formkurva är inget att skryta med 0-4-4 på de 8 senaste. Idag saknas mittfältarna Jouffre och Coutadeur sedan sist och innan dess var 8 andra i sjukstugan. Idag är även målvakten Audard avstängd efter att han fick rött kort senast.

På tal om Frankrike , Tycker oddset på Marseille vinst är lite väl lågt. tror det vinner över ett inter utan tillstymelse till form men runt 2.0 är lite klent. Inter har ju på pappret iallafall ett rktgt bra lag. Eller vad säger ni?

Vad kul att du tar upp denna (jag tänkte ta Marseille i förrgår men det har droppat för mkt:( ). Jag har också kikat på Etienne

Man är bara 3p från 3e platsen så motivationen är nog på topp!
Som du säger, 7-1-2 senaste 10, man innehar nästbästa formen och man spöade ju Renne med 4-0.bara släppt in 8 mål på hemmaplan pga av deras starka defensiv.

Andra laget har svag offensiv och har gjort 9 mål på bortaplan.. Många skador som du säger.

Etienne vinner och jag ttror de kommer kontrollera hela matchen utan problem.

Etienne HT/FT @ oddshögsta : 3.18 Betfair

EDIT:

Är alltid på bolagen, låter 100 sitta kvar

Senast redigerad av fireas den 2012-02-22 klockan 12:59.
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat