Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-22, 15:26   #18
copiad

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1373
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av donkyklonk Visa inlägg
Jag håller inte helt med att jag tycker den har varit dålig. Senast fick den gå själv i tredjespår o krossa allt utom smygkörd mafioso(två sist på V75), idag är det som du säger svalare motstånd. jag vill se 1 fungerar innan jag tror på den, men är väl största hotet att den blir för pigg och då ger dödens åt express step. Det den visat hittills i år räcker mkt långt mot detta motstånd, sen att den kan bättre är bara ett plus i kanten. Känns som du har för höga förväntningar på den?
Självklart har jag skyhöga förväntningar på den. Det här var/är ju en blivande kanon. Kommer fortfarande ihåg när den brisade undan från spets på V75 i Mantorp och såg helt underbar ut på 13,1 2140a! Det var en svettig insats. Gjorde flera bra insatser utöver det också. Med det på näthinnan klar besvikelse. Men känslan är väl att formen är kraftigt på gång och den vinner förmodligen idag.

Skrev faktiskt att den var bra senast! Men mina förväntningar är högre än så. Gick visserligen i spåren sista 800 senast MEN med rygg så nog fick den ett bra lopp senast. Förutom en formtoppad 1 på barfotabalans är det dock mil sämre motstånd till denna start och är förmodligen en jättebra spik ikväll. Men den har absolut inte imponerat i alla starter i år som det står lite överallt. Snarare gått bra i första, dålig i andra och klart bättre i tredje på barfotabalansen.
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat