Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-22, 17:04   #29
copiad

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1373
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingofding Visa inlägg
var absolut inte dålig på något sätt,gick ju i dödens över kort distans utvändigt om åkes häst, klart plusinsats med de tunga benen i kroppen, du är ju dessutom helt fel ute på att " den inte levererat som väntat" heller.

Med tanke på träningen den fått och 3 månader uppehåll, så om du kollar med stallet, så har den nog levererat ÖVER förväntan. Att den däremot i dina ögon levererat under förväntan är ju en annan sak, de förväntningarna är ju helt dina egna. Och är ju inte kopplade till föutsättningar som hästen har.

Själv trodde jag hårt på den sist, tyvärr fick den ett jävla lik som bromskloss framför sig i 3d spår i form av lennartssons häst, annars vinner den det plättlätt. Torska en del på dubbeln där kan tilläggas

harryboy?
Du har helt rätt. Levererat under MIN förväntan som sagt. Det som förvånade mig mest var att den inte hade gått framåt något till start två. Var ju ett heeeelt iskallt lopp där den var en längd för Tanker i mål. Klar plusinsats med handen på hjärtat? Nog höll den klart bättre i årsdebuten!? Hur som helst förbättrad senast och jag har ju redan skrivit att jag gör en kovändning och tycker att den bara ska vinna ett sånt här lopp förutsatt att banan inte spelar ett spratt eller om 1 dansar barfota och uppåtform. Jag är inte sämre än att jag kan ändra mig men näst senast var ingen bra insats. Punkt slut.
Tror som ni att den kommer leverera stort under vår/vinter och därför har jag skrivit HITTILLS. Sen att vi tycker olika betyder ju bara att vi är två levande varelser.
Nu släpper jag detta och avvaktar sista infon.

Tror precis som Stekel att man blir rikligt belönad för 8 rätt.

Lycka till alla. Nu jobbar jag in min Harry!
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat