Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona
Godmorgon alla! Än en gång tack för igår, det har varit två riktigt spännade betting dagar, Idag är det EL som sagt en turnering som jag plussade rktigt bra på för några år sedan men som har gått svagt de senaste två tre åren ( Lite skryt: Satte Zenit som vinnare till 60 gånger degen för 4 år sedan och hade Fulham som Vinnare året därpå till samma odds, dock förlorade dem jü finalen mot AM i förlägningen det året.
Hade egentligen bara tänkt spela bomben när det var extra pengar i potten men som djungelhjul skrev ser kupongen ikväll ganska rolg ut ( Och då menar jag inte hockeybomben, Hockey är jag usel på och precis som Djungelhjul kan jag inte ens själv åka skridskor. Spelade faktiskt en plojmatch när jag var 20 år. Stadens Fotbollslag mot hockeypack och jag var utan tvekan sämst på plan....En ovan känsla  ) Vad säger ni ska vi köra idag igen?
Skönt att få sätta dagens spel två dagr i rad nu ( Måndags var det push) Ska sätta mg ner nu och försöka hitta något skoj till ikväll. Plus att idag är det ju den norska hockeyn, Väntar med spänning på Mister Pejssons "räntepengar"!
Riktigt skoj med det stora inntresset för strykbolaget i helgen, Skoj och oväntat att det verkar vara många som är här inne och l¨ser som gör sina första inlägg på sharps här inne och i PM. 
Men jag vill varna alla. Det här är inte RoK så jag lovar inge guld och gröna skogar till helgen, Det kan slå n men tyvärr kan det lka gärna gå käppr¨tt åt fanders, Så om man inte har råd att förlora så ska man inte vara med i bolagen. Hoppas inte att det blir lynchstämmning här inne i spelboken om man stannar på 8 rätt
Kan bara säga att djungelhjul sitter på ett livstids kontrakt här inne som i jämnförelse hade fått vikingarnas trälar att verka som världshistoriens friaste människor
Edit Snyggt jobb med väderleksrapporterna fireas!
|
Gomidda på er.
Maijadona och Djungelhjul....
Jag tycker vi kör bomben ikväll, vi har inte råd att låta bli

(Fotbollen då för hockeyn är ju så mycket svårare att sätta med rimlig insats)
Samma gäller stryket i helgen, jag är naturligvis med. (Jag skall jobba ett extrapass ikväll så jag kanske inte kan svara på en eventuell inbjudan till stryket om ni skickar ut den ikväll, men nu vet ni!)
Jag hoppas som du skriver att ingen som inte har råd att förlora pengarna anmäler sej till bolagen, för även om det förmodligen har gått bättre för er än för genomsnittet av spelarkåren sista tiden så kommer det naturligtvis ett bakslag till slut.
Ok, nog om det.
Norskpuckey och räntepeng va det...
Nja, risken finns att bolagen tar räntan idag då det är flera jämna matcher iaf. när man nöter tabeller och formkurvor.
Frisk Asker - Storhamar
2 lag i den nedre delen av tabellen där hemmalaget är det klart sämsta, klar 2a.
Rosenborg - Manglerud
Ytterligar 2 bottenlag som skall stångas, här har jag tagit ställning för hemmalaget på ren magkänsla.
Stavanger - Lillehammer
Här blir det nog en tajt match mellan den överlägsna tabelledaren med 19 raka hemmavinster och ett framstormande Lillehammer med 7 raka vinster i bagaget.
Bolagena erbjuder bara 1.65 - 1.70 ggr stålet för hemmalaget vilket jag tycker är för dåligt. Jag tror att Stavanger krigar till sej poängerna pga hemmaplan.
Sparta Sarpsborg - Stjernen
Sparta har 3 raka förluster i bagaget mot dom bättre lagen i den övre halvan av tabellen.
Stjernen har 3 raka vinster mot dom sämre i den nedre halvan.
Här tror jag att Stjernen får sota för Spartas förluster och åka hem tomhänta.
Som sagt, inga säkra matcher här inte (ska vara Storhamar då) men jag har lagt en parley och håller tummarna.
Ogiltigt spel-ID: 812965
Lycka till om ni ryggar