Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-23, 13:32   #4575
Maijadona

Maijadonas avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fireas Visa inlägg

Jag kan sätta emot 1.85 i odds -1.5 set för dig om du vill djungel.

dvs du får 50*1.85 om du vinner -1.5 set och jag 50
Inte gör det Fireas.....Djungelhjul har inte berätta reglerna för dig, Jag spelar barfota och med ett badmintonracket;-)

Citat:
Ursprungligen postat av djungelhjul Visa inlägg
Stryket i helgen får Maijadona plocka ut så hjälper jag honom med eventuella reduceringar.

Han får vara chef och jag blir hjälpreda

Bomben är i full gång, jag har redan fått ett förslad nekat av den självutnämnda chefen...

Kul att vi har tre bolag igång...som sagt, man måste ha råd att förlora (gäller allt spelande!! Fråga bara Maijadona ang. mjuktennis. Visserligen får han chansen att supa bort alla bedrövelser efter matchen i morgon...)

Maijadona - vågar du sätta en utekväll på spel i matchen i morgon? Kan faktiskt sträcka mig så långt att du får +1.5 i set i hcp
Tyvärr inte djungel: Jag har lovat syrran att inte idka vadslagning med någon som hon är känd med sedan jag spelade av hennes bästa kompis alla puttekullor när vi var små ( Tjejen var nästan blind så jag har fortfarande lite dåligt samvete där)

Citat:
Ursprungligen postat av Pejsson Visa inlägg
Jag har synat ett sheet här och vill tipsa om en spelform som tydligen genererar en hel del .
Det är Grnvit som spelar på målgörare i ishockey, här är hans sheet: https://www.sharps.se/spreadsheet/goalscorer.

Det som ger klart mest pengar i hans sheet är alla parleys på vilka spelare som inte gör mål.

Jag har sållat ut dom spelen och av ren nyfikenhet lagt in dom i följande sheet: https://www.sharps.se/spreadsheet/13810

En hitrate på 85% och en Roi på 183% över 24 parleys, imponerande!

Kommer själv att spela på samma sätt ett tag för att se vad det ger.
Det var inga dåliga siffror! Dock får jag hålla med fieras att hockey är något jag själv är så dålig på plus att jag lgger tokback där ( förutom på dina norska spel då ska tillläggas)
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat