Ämne: NHL 23/2
Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-23, 22:43   #7
Knaborg
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 143
Sharp$: 244
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av thesaints Visa inlägg
Många matcher även idag och flera intressanta idéer fick jag när jag gick igenom informationen inför matcherna.

Har dock kollat igenom oddsen och de flesta idéer jag har är också klara favoriter. Tror mycket på under 5 mellan Nashville och St Louis men oddset är för lågt, likaså oddset på under 5 mellan Calgary och Phoenix.

Jag tror dock att Anaheim har bra chans i bortamötet med Carolina och spelar Anaheim över 2.5 mål i det mötet. Peters gjorde en bra match senast för Carolina men han är en sämre målvakt än Ward och jag tror att Anaheims starka forwardsuppsättning åtminsonte gör tre mål

Nattens andra spel blir den raka ettan på Chicago som har imponerat sedan de återvände från sin road trip. Dallas är inget dåligt lag och slåss om en slutspelsplats men med Bachman i målet blir Dallas trots allt svagare och jag tycker att oddset på Chicago är för bra för att låta bli.

Om man såg matchen som Carolina gjorde mot Washington, som visserligen är skit för dagen, så kan jag inte se någon spela emot dessa! Jag spelar lätt Carolina hemma på synintrycket mot WC!

Inte mycket att gå på men det är min lilla tanke...
Knaborg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat