Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-25, 12:33   #3
Bolognese
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 30
Sharp$: 273
Standard

2012-02-25 Montpellier - Bordeaux (Ligue 1 Orange)



Datum: 2012-02-25
Tid: 19:00
Sport: Fotboll
Land: Frankrike
Liga: Ligue 1 Orange
Match: Montpellier - Bordeaux
Period: ft

Spel: Bordeaux 2
Insats: medel
Odds: 5.05
Bolag: Pinnacle

Motivering:
Tycker mig ha funnit ett hyfsat överodds och kan inte låta bli att reka då jag har lite mer tid idag jmf med andra dagar.

Bordeaux är på uppgång och man har 3 raka vinster i ligan. Man saknar endast en spelare(Henrique) även om Planus också, i värsta fall, kan missa matchen pga en smäll som tog illa på onsdagsträningen. Gouffran såg het ut senast och Obraniak har sett riktigt grym ut i alla matcher för Bordeaux. Ojojoj vilken spelare denna Obraniak är, va?

Montpellier då? Brukar de inte typ alltid vinna hemma? Jo, 10 vinster på 12 matcher i ligan och endast en förlust! Grym statistik men Bordeaux har imponerat så pass mycket på slutet att jag finner värde i 2an ända ner till ~4.00ggr pengarna. 5.05 tar jag fortare än kvickt

Hemmalaget saknar fortfarande Dernis som i vanliga fall är ett avbräck men han har inte varit så bra efter nyår och jag tror inte Montpellier lider jättemycket av hans frånvaro idag.

Bordeaux har en tendens att göra tidiga mål och jag spelar rak 2a, HT/FT 2/2 och även 2 i HT. Jag väljer att reka 2an men ovan nämnda spel är värda varsin rek :P

Inbördes möten(för den som anser det är viktigt) är det liiiite + Bordeaux.

Lycka till om du följer ^^
Bolognese är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat