Hade helt missat att ni hade skrivit i dagboken och nu när jag ser det så ska jag självklart svara, bättre sent än aldrig ju men sry att jag varit så borta!
Citat:
Ursprungligen postat av lindzkoug
Kommentar efter Modomatchen? 
|
19.59.59 1-0 och vinst på B6 spel, aldrig fel men sett till matchen så va det helt rättvist så.
Citat:
Ursprungligen postat av Akabodil
Får hoppas du kommer tillbaka snart med dina fina spel! 
|
Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier
Gett upp NHL? 
|
De här två går lite hand i hand. Har mycket annat just nu i livet som tar upp en hel del tid. Det går lite i vågor med hur mycket tid man har att spela och gräva fram bra spel och man får prioritera vad man ska lägga sin tid på. NHL har fått stå åt sidan ett tag och såsom läget är nu så har jag inte tid att gå igenom och följa 10 NBA matcher och lika många i NHL varje natt och NBA har tidigare varit mer lönsamt än NHL för min del så det är där jag lägger krutet just nu iaf.
Citat:
Ursprungligen postat av toloiten
Tja, tack för grymma spel!!! Tror dock du rättat minnsota under 198 fel. Den borde vara push då det blev exakt 198 poäng men du har rättat spelet som rätt.
|
Tjenare, tack själv för att ni/du är med och hojtar till om jag tryckt fel i spreaden. Den stannade som du säger på exakt 198 (100-98) och det ska vara push på spelet vilket jag nu ändrat till så allt ska vara i sin ordning. Ha det fint!