Var lite nervöst där ett tag, men Pens lyckades tillslut med Ö 3,5 
Lehner gjorde en fin insatts. Skoj skoj. Hoppas han får fler chanser.
NHL (Internationell)
2012-02-28 01:35: New York Rangers vs
New Jersey Devils ML Devils till 2.50 är lockande.
2012-02-28 02:05:
Nashville Predators ML vs Los Angeles Kings ML Kings till 2.310?
2012-02-28 02:35:
Winnipeg Jets -0,5 vs Edmonton Oilers
2012-02-28 03:05:
Calgary Flames ML vs St. Louis Blues
2012-02-28 03:05:
Colorado Avalanche ML vs Anaheim Ducks
St. Louis Blues (12-13-3 A) @ Calgary Flames (16-9-4 H)
Rent spontant känns det som att underspelet i Calgary sitter, men gillar aldrig riktigt spel på U 5. Oddsen är inte jätteroliga heller, för den delen. Sen förvånar det mig inte om det istället blir en målexplosion.
Spel på Blues då Halak står, är inte otänkbart. En målvakt som just nu är bra vass, med 15-3-3 över de senaste 22.
"...Earning five shutouts in his last 13 games. He has also made 30 or more saves in three of his last six games." - nhl.com Men jag tycker inte oddsen lockar här heller. Så stora favoriter är de inte.
Känslan säger Flames, som inte ligger långt under sträcket. Kan tänka mig att laget är supertaggat inför mötet i natt och tänker någonting i stil med: "Nej, nu jävlar ska vi och Iginla till playoffs!"
Jag vet inte riktigt. Hoppar nog över spel här. Spelar jag något så blir det liten peng på Flames ML @ omkring 2.20. Kanske mer en känsla än något annat dock. GO FLAMES!
--------------------------------------------------------------------------
New Jersey Devils (19-10-1 A) @ New York Rangers (20-7-2 H)
Mina (återigen, högst "kaffespontana") morgon-tankar, säger Devils här. Ett spel på Rangers vågar jag mig åtminstone inte på. Tycker de är smått opålitliga och oddsen är för låga. 1.625 ML Rangers, ser jag för tillfället på Pinnalce. Inte det roligaste.
Visst, Devils spelade i går, men de är riktigt bra utan vila. 100%-iga faktiskt, under säsongen. De är även 7-0 de senaste on-the-road. För att inte nämna att de vunnit de två senaste slagen, lagen emellan. Varav 1-0 senast i Madisån Skvär Gardän.
Brodeur (2.52 GAA / .904%) står igen, vilket kanske talar emot Devils en aning. Han gjorde väl ingen lysande insatts igår mot Tampa (
räddade 12 av 16) och står som sagt igen. Någon med statistik, på hur han sköter sig back-to-back osv? Hade vart intressant att se.
Får se hur oddsen utvecklas under dagen och vem som vaktar kassen för Rangers, innan jag lägger en bet. Men om oddsen är bra på Devils blir det kanske en peng på dem. Annars njuter jag bara av showen (
om jag orkar stanna uppe...)