Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-28, 16:01   #4869
apmongo

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 341
Standard

Ja då ska vi se här.

Charlton matchens motivering är helt enkelt att jag såg att många spelat på Charlton under "dagens populäraste spel" som jag brukar spana in om där finns något intressant.
Kollade sedan tabellen för ligan och det är toppen vs. jumbolaget med 2.00 i odds för toppen så jag slog bara till den på den helt enkelt.

Serbien matchen hittade jag också under där och det vara bra en rakt av "ryggning" på serbien och överspelet därifrån. Har väl en aning om Serbien men inga notabla kunskaper precis.

De andra 2 var i princip rakt av ryggningar också med någon lite ändring av vad jag hittat på forumet.

Brukar oftast ha en motivering i mina bets men detta var mest på magkänsla.

I MMA är jag faktiskt ganska skarp att pricka rätt om jag får säga det själv. Visst, vissa fighters har jag lite kärlek för och går på hjärtat men i de fallen om jag tipsar i framtiden kan jag ju alltid lägga till att de finns i hjärtat.
Problemet med MMA är dock att jag lägger Parlays och där brukar ju vara en match som går åt helvete om man sätter 3+.

Hade jag bara kört singlar på föregående helgs MMA hade jag varit extremt mycket + med tanke på att jag pricka in 2 av maineventets högoddsare. Bara ett tips på vad du ska lyssna på om du ryggar mig

Edit: Värt att tilläggas att överspelet på serbien matchen la jag främst för att det är en träningsmatch och det är lite slappare än om det är ligan osv. Risk för fler mål
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+10)

Senast redigerad av apmongo den 2012-02-28 klockan 16:28.
apmongo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat