Visa ett inlägg
Gammal 2012-03-01, 15:59   #1
alby18

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 449

albygårlös
Stats: 15 - 15 - 0
ROI: 115.51%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

alby går lös

Kan väl börja introducera mig själv med lite onödig fakta, 19 årig hormonstinn kille som spelat fotboll hela sitt liv(spelar till vardags i div.3). Fotbollen har alltid varit en stark passion och hela mitt liv har egentligen präglats av sport då hela familjen varit aktiv. Spelar dock mest för att det är kul(att bli nästa Ronaldo gav man upp för några år sen). Bosatt i Göteborg, bor hemma och bara njuter av allt livet har att erbjuda. För några år sen smög jag in på betting då farsan alltid haft en kärlek till spel, han lät mig då stundvis hoppa in och betta med honom vilket i sin tur väckte ett intresse, ett intresse som dock inte handlar om kärlek till spel, utan till att tjäna pengar.

Spelar i div 3 Mellersta Götaland så kommer komma med några saftiga spel när säsongen väl startar(14 april). Fokus ligger dock inte alls enbart på dessa spel, och inte heller enbart på fotboll. Kommer uppdatera frekvent med så mycket kvalitetsspel som jag bara mäktar med.

Alla spel kommer motiveras så gott det går, kommer förmodligen också slänga in något inlägg då och då som inte rör spel.

Startkassa 10000 kr

Har lärt mig ett och annat efter 2 års betting, ibland från mig själv, ibland från andra.

"förlåt att ja skriver detta gjorde en sån idiotisk grej när ja kom hem efter en sjuhelvetes utgång..full som ett svin gick ja in här för att vinna tillbaka de ja förlorat på kvällen alltså det man absolut inte ska göra men jaja gjort e gjort kollar ulriks rek på dallas å tänker äh nu kör vi hostar in hela lönen ( ja ja va full kommer inte ihåg så mycket ta detta som ett ruggigt skräckexempel) men jag säger TACK ULRIK du har räddat min ångest från idag och jag har lärt mig att aldrig göra nå så dumt igen och den gick ju in som tur var tack tack tack"

Nu kör vi!

Senast redigerad av alby18 den 2012-03-02 klockan 16:48.
alby18 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat