Visa ett inlägg
Gammal 2012-03-01, 17:31   #12
IlDuce

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 822
Standard

Känns som hela omgången idag kan gå lite hursom. Vi har väl sett lag som måste vinna förlora förr.

Medtanke på hur det sett ut senaste tiden för TIK så blir jag dock mäkta förvånad om de lyckas störa DIF idag. Oddsen under all kritik dock, trots allt en bortamatch. DIF ska vinna, men oddsen som sagt under all kritik.

HV vs. FBK känns som en öppen historia. Lite strid om 4:e platsen, men offrar spelarna verkligen en tand nu när slutspelet hägrar? Tror ej 4:e platsen el 5:e platsen har nån större betydelse, förutom pengar. Kryssläge och avslaget.

MODO känns som en given vinnare ikväll. Brynäs har tappat successivt anser jag, och tvivlar på att laget kommer ha en chans i det stundande slutspelet. För mycket ungtuppar. MODO känns pågång, alltid skönt att täcka upp vid eventuell straffvinst så... ML 1.75 på betsson.com är väl inte fy skam?

LHC vs. SAIK är en sjuhelsikes 1x2 match. Omöjligt att sia. Ena tjecken saknas idag, och inställningen på tjeckerna i år kan ifrågasättas. Finns mycket rutin i LHC och kanske kan dom kriga till sig mot ett SAIK som väntar på slutspel. Dock hägrar väl serieseger där och en skön prissumma. 1x2

AIK vs. Luleå.. Här måste jag påstå att oddsen på Luleå är enorma. AIK slutspelsklart och är mätta. Så är känslan, och efter den spelar vi idag. Det är trots allt elitserien vi snackar om. Luleå mer motiverade och vinner. Här kliver jag in på 2:an till 2.55 som erbjuds lite varstans.

Frölunda vs. Växjö... Jag orkar inte skriva mer. Luktar lite 2:a, lite x. Kan lika gärna bli 4-1. Kör på Växjö med lite växelpengar. Kämpa Växjö!
nausea (+5)
IlDuce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat