Visa ett inlägg
Gammal 2012-03-02, 10:24   #4979
Maijadona

Maijadonas avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Godmorgon! Skönt med fedag. min absoluta gluddag på jobbet där jag har tid att ägna mig åt viktiga saker som tips med mera

Ja bolagsspel gick inget vidare i onsdags , mest missnöjd är jag dock med att det blev så stressigt och att säkert några inte fick liverättnings länkarna vilket ju är halva nöjet med bolagsspel. Jag får skylla på att jag fyllde år, händer ju trots allt bara vart fjärde år;-) Plus att jag hade lovat minstingen att hon skulle få börja på handbollsträning i onsdags vilket satte tipset i tidsnöd. Bomben i onsdags gav över 270 000 i odds och jag skulle ljuga om jag sa att vi var nära att vinna men med fakta och statestik kan man ändå göra resultatet lite till "min" favör . Vi hade trots allt 7/8 rätt på ramen. ( Bara Sveriges mål explosion som missades)

Vi kör en bomben idag. Bandy på menyn och det kostar 100 spänn. Bandy är ju rena rama lotton kan det kännas som men oddset lär bli bra och tycker det kan va skoj att börja helgen lite lugnt.

Imorgon är det en riktigt spännande fotbollsbomb med 888 888 extra i potten och i det bolaget kostar det 200 kr att vara med. Ni som redan är med i bolaget kan väl sätta in pengar så fort som möjligt. Till bandyn ikväll är det kl 5 som gäller som spelstopp och till imorgon har ni till klockan 11:00 på er. Samma sak gäller Stryktipset. 100 per skalle för dem som vill vara med. innan kl 11:00 imorgon . På grund av ett dåligt resultat i onsdagens EU-tips ställer vi in söndagens omgång.

Pma vid intresse. Bombenbolaget har lediga platser medans strykbolaget troligtvis är fullt om nu ingen hoppar av ikväll vill säga.

Missat veckans båda dagenspel men luigger ändå miniplus. Ska se om man kan hitta något som hyffsar till statestiken idag.
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat