Någon mer än jag som tycker ipswich hemma emot Bristol imorrn kan vara ett riktigt bra spel?
Man torskade emot Brighton senaste men innan det hann man med 4 raka, bland annat en 5-1 trashing av West Ham på hemmamark.
Bristol är i motsatt riktning formmässigt med 1 poäng på 6 matcher och -11 i målskillnad..
Som jag förstått det så har väl alla bara gått och väntat på att Ipswich ska vakna och ta sig uppåt i tabellen. Anledningen till att jag skriver det nu är att jag tror den kommer droppa innan matchstart, 1.85 på Expekt just nu marknadshögsta.
Senaste hemmamatcherna har varit väldigt imponerande, 3-0 emot Cardiff, 5-1 emot West Ham, 2-2 emot Blackpool, visserligen torsk emot Forest men vinst emot Derby innan det..Kanske kan hoppa på ett HCP också, lite beroende utav odds. Sägs även att Bristol har några viktiga kuggar borta men det har jag inte svart på vitt så att säga..
Vad tror ni?