Visa ett inlägg
Gammal 2012-03-02, 10:00   #16
copiad
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
travtjänsten tror väl på nestor gel....och dömer ut mandarino....jag som fattar något vet att det är tidig spets på mandarino med johnny och sitter han bakåtlutad upploppet ner...och de som inte inser det har aldrig varit på trav.....inte ens spännande!
Jag har haft svårt att ta till mig 5 B.B.S. Mandarino måste jag ärligt erkänna. Var riktigt imponerande för tre starter sedan. Näst senast bara godkänd. Senast galopp men öppnade ju fort iaf. Kan säkert vara så enkelt som spets och slut på 5. Men ändå gått upp i klass och bara imponerat på mig i ett lopp än så länge. Jag vill gardera med framförallt två hästar.
Först och främst med 10 Nestor Gel som i princip alltid toppspurtar. Mött och slagit mycket bättre hästar än detta och med glid på vägen är det min självklara vinnare i loppet.
En annan häst som jag håller högt är 6 Fantoccini. Liten infektion senast samt fick inget fäste i banan så den insatsen glömmer vi. Fin i jobb och har visat hög kapacitet tidigare. Blir extra intressant om det är dags för skoryck igen.
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat