Visa ett inlägg
Gammal 2012-03-03, 01:34   #33
Stekel
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Ska ludde ta in 40m på ett lopp som är 600m kortare (26xx och inte 31xx). Enligt honom ska han gå med skor enligt en annan site ska han gå barfota hm...
I vilket fall som helst ska han ta in 40m och felfri! Jag har svårt att tro det...
Faktum kvarstår att han bara mosar dem när han går felfritt. I normala fall är distansfaktorn ganska stor men i det här fallet tycker jag det enbart handlar om att hästen ska fungera för dagen. Ska bli intressant att se imorrn i alla händelser! Kul att det verkar bli fler och fler såna här lopp! Är ingen jättefan av Nybrink direkt, men han har lobbat en del för det här i sina krönikor och det har ju blivit lite mer. Vad det än beror på så gillar jag det. Propparna är så fruktansvärt statiska på V7 annars att man tappar lite sugen ibland. Flerklasslopp på 1640 vore också intressant. Varför inte fördel ston som de har i kallblodsloppen? Visst, det är skillnad på raserna och så på många vis men varför inte liksom?

Citat:
Ursprungligen postat av dirteeh Visa inlägg
Stekel jag mäste bara fråga varför du inte har med mafioso i sjätte?
Inget speciellt egentligen, bara det att det finns många som slåss om den sista platsen på kupongen. Nu när jag tittar på strecken (har försökt att se bort från den kolumnen fram till nu) så utesluter jag ju Danne Fame från den höga placeringen iaf. Det är många som slåss om det, men trots att han nu är relativt hårt betrodd så får nog Lotus Elan den platsen på läget.

Citat:
Ursprungligen postat av Knaborg Visa inlägg
Kolla proppen så ser du varför - skulle behöva stå tjugo före, troligtvis...
Hur menar du då, Tarzan och Nimbus står ju på nästan samma summa? Visst att Tarzan har mycket mer insprunget per start men Nimbus har ju bevisligen utvecklats en del på senaste, eller så har han bara tänt till lite extra för Björn.


Citat:
Ursprungligen postat av criba Visa inlägg
Funderar på att låsa loppet på spetsfavoriten 7 Miss My Money och 3 Tofu som tål distansen och har en bra kusk.
Det är ingen dum ide och möjligt att jag gör detsamma. Spik på Tofu är också en tanke, Rönning är mer eller mindre okänd för den stora massan och gör det riktigt bra med sina uppsittningar!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Stekel den 2012-03-03 klockan 01:39.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat