Visa ett inlägg
Gammal 2012-03-03, 09:53   #187
Valleyo

Valleyos avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 4121
Standard

Varsågod Jarnix, även om det inte var mycket till analys

Ogiltigt spel-ID: 834319

Sirius är ute ur SSL, mer eller mindre. Laget har haft ett möte måndags och sedan tränat en gång under veckan. Man brukar dock ha ganska lätt för Pixbo i vanliga fall och därmed låter jag sidesen vara här då man inte har något att spela för kan släppa lite på nervknutarna som präglat lagets spel. Båda lagen har spelat matcher runt 9-11 kassar den senaste tiden så min lina ligger på 10.5, vilket medför att 11.5-linan medför bet. Pixbo borde ha gått under denna lina i måndags, men de sista två minuterna var nog bland det mest menlösa jag sett. Sirius full trupp och ska rulla på tre femmor med Olsson i mål. Pixbo saknar Östholm som är viktig i det offensiva spelet med sitt skott, annars inga stora avbräck.

Ogiltigt spel-ID: 833455

Har även huggit denna inför morgondagen. Vi har tjatat om det tidigare med AIKs snåla försvarsspel. Linan har också legat på 10.5 en hel del matcher, nu skickas den upp på 11.5 då man möter ett Umeå City som har allt att spela för. En match som präglas av att AIK inte har råd att förlora för att missa slutspel, medan City inte kan förlora för att inte riskera att bli avhängda av MAIS.

Senast redigerad av Valleyo den 2012-03-06 klockan 10:41.
Valleyo är inte uppkopplad   Ge poäng