Visa ett inlägg
Gammal 2012-03-03, 23:11   #1
Boone
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

NHL-Gambler : Konsten om att leva på sitt rykte.


Vill börja med att berätta att denna post representerar INTE Sharps åsikter utan är endast mina egna och därför ligger den i min avdelning. Har ni problem med denna sortens trådar föreslår jag att ni döljer denna avdelning och håller er till de övriga.

Det kommer säkert vara en hel del läsare som trillar in hit från Google så jag kan börja med att säga att jag också en gång i tiden trott NHL-Gambler varit vinnande, men tiden har utvisat att han inte är något annat än en glad amatör och hans analyser är ungefär lika skarpa som en smörkniv. Han kommer alltid hänvisa till sin "galna" svit han hade för några år sedan när han spelade tunga favoriter i NHL och lyckades sätta 28 av 32 spel. Det var då och anledning till att han aldrig ens varit i närheten av ett lika bra facit är för att den med största sannolikhet bara grundade sig på tur.

Lite bakgrundsfakta är också på sin plats:
NHL-Gambler vann tävlingen "Årets bettingblogg 2012 på Betsson", en tävling dit vi blev inbjudna av Betsson att deltaga. Det finns lite kontroversiella fakta rörande denna tävling, men det tar vi INTE i denna tråden.

Nu till det underhållningen och anledningen till att jag kände att denna tråd skulle roa er lika mycket som den det roat mig. Följande konversation har fortlöpt i min PM-låda idag:

Citat:
Ursprungligen postat av NHL Gambler
Tjena,vill bara säga först synd att ni inte lyckades bli 2011 års bästa blogg,trodde att ni hade fler läsare än mig och att ni skulle slakta alla små bloggare men men...

Jo det jag undrar är när har ni tänkt att dra igång nån kampanj för att skänka lite pengar till Barn/Djurfonder..

Tänkte om vi ska dra igång någon kampanj med Unifec/WSPA eller nån annan organisation tillsammans och verkligen pusha för det.. Att skänka en slant till människor som behöver det eller dom som kämpa för djuren är bra för ens själ

Få dina tankar nu.


Mvh NG
Citat:
Ursprungligen postat av Boone
Hej,

Ville bara först säga det var synd att du känner du måste komma hit och vara självgod men men...

Det låter som en jättebra idé, men vad sägs som att du slutar blåsa dina läsare med dåliga rekar och ber dem skänka sina sparade pengar till valfri organisation? Eller också kan du ta de affiliate-pengar du får in på Betsson från användare som följer dig och donera dem? Vad du än väljer är jag helt övertygad om att det då kommer skänkas mer pengar än vad vi genom en gemensam kampanj kan åstadkomma.

Jag måste också passa på att gratulera dig, som två år efter en makalös svit lyckas övertyga folk om att tro på skrönan att du är vinnande i längden, trots att du inte ens har ett aktuellt spreadsheet över dina spel (och sinsemellan vet vi ju precis varför det inte finns något).

Så fortsätt du sitt på din höga stol så sköter vi vårat. Tids nog kommer en stor del av dina följare inse att du bara är bluff och kvar blir du då med en sorglig skara R&K-are. Grattis!

Mvh Boone
Citat:
Ursprungligen postat av NHL Gambler
Driver du med mig? Va är det för svar!?!? Var du full när du skrev eller bara nerknarkad?

Frågade om vi skulle dra en kampanj tillsammans din jävla dåre då jag gillade tanken bakom att skänka hela summan till en fond. Nu vet jag vilken JÄVLA FITTA du är... Tjänade 17000:- under 12 månader affiliate hos Betsson din fitta,pröjsar varje månad 500kr för servern och du ska försöka trycka ner mig? Jag TACKADE Sharps.se din jävla fitta efter att jag fick priset som årets blogg för att ni fick mig att tänka på att bli en bättre spelare och du kallar mig självgod? Dåliga rekar? Hörru,jag har Sveriges bästa tips ute varje natt,visa mig en bättre blogg som lägger jag ner min. Men ok din pajas.. Nu vet jag hur du tänker och vilken äcklig och avundsjuk människa du är..


Mvh NG
Citat:
Ursprungligen postat av Boone
Nu tycker jag du glider ifrån ämnet lite med alla dessa förolämpningar, men jag ska vara lite mindre pubertal och svara dig sakligt.

Det var väldigt snällt av dig att tacka Sharps, men det tar lite ut effekten när du försöker dig på att håna oss några rader längre upp i samma inlägg ("samt Sharps som valde att ställa upp i en bloggtävling bättre lycka nästa år!"). Förresten var det Betsson som bjöd in oss att deltaga och det säger väl en hel del om vår sida med tanke på att vi inte ens har dem som rekommenderat spelbolag.

Ja, du har dåliga rekar. Du sitter och gissar på procentsatser och skriver sen ett par meningar som i princip alla som följer NHL kunde reproducerat. Om du nu vore den fantastiska spelare du lyckats lura i folk att du är varför har du i så fall inget spreadsheet eller annan typ av bokföring över dina spel? Kan garantera att minst hälften av dina besökare har du därför att de inte vet om DailyFaceoff eller LeftWingLock för att se startande målvakter.

Inte för att du sätter ribban speciellt högt med din blogg, men här har du en av mängder bloggar som är bättre än dina:

http://www.shawshankbetting.se/

Han är vinnande, kör inte upp Betsson-länkar i ansiktet på folk i vartannat inlägg eller kommer med värdelösa tips och han bokför dessutom alla sina spel.

Nu behöver du inte lägga ner din blogg bara för jag har rätt, det vore lite väl drastiskt, men vad sägs som att du hoppar av den höga hästen och inser att du håller på att vilseleda dina besökare genom att försöka framstå som vinnande?

Mvh Boone
Citat:
Ursprungligen postat av NHL Gambler
Shaws who? Inte jag som röstade utan LÄSARNA . Hade dom känt sig lurade så skulle jag inte existera.. Sen att du reagerar på bättre lycka? HAHA. Du kanske inte läste vad Betsson skrev på slutet ?

"Utöver det har läsarna nominerat följande sidor Adam Perleroths Spelblogg Kaffepengar 1.0 (Flashback) Sharps.se NHL-Kungen.se tipszonen.se Spelsajten.nu Sparkaochspring.com

Till alla er andra, bättre lycka nästa år."

Dom skrev det och jag kopierade....

Lyssna nu din pajas.. Jag behöver inte bevisa för nån längre om vad jag kan och inte kan inom NHL,99% VET om att jag leverar varje natt NHL´s bästa tips och EGNA tankar,jag spelar varje natt för pengar som du antagligen behöver HORA dig genom DINA egna affiliate samt betalspel för att tjäna under 1 månad. Om du tror att jag ska redovisa mina spel i spreads för att göra psykfall som dig nöjda så tror du fel. Min blogg ger tips på ALLA matcher så att läsare kan få en bild om hur jag tänker på varje match samt att jämföra sina egna spel..

Självklart kommer jag inte att lägga ner Sveriges bästa blogg din dåre haha,du är en avundsjuk loser bara det är vad det handlar om! Och snälla LJUG inte till dina läsare nästa gång om att du skull surebetta för vinsten för jag fick inte göra det när jag frågade. Och sen en annan grej,nu när jag vet vilken jävla fitta du är så skulle jag betala så mycket pengar för att få se dig precis när Devils slog Ducks under straffar så att jag kammade hem hela summan som Betsson försökte vinna tillbaka.. WSPA är väldigt nöjda och glada över dom fina 10% jag skänkte.


Synd att en nolla som du är inblandad i en sån fin site som Sharps är. Utan iCash och KP så skulle inte Sharps existera,DOM är Sharps inte du din jävla nolla.


Mvh NHL-GAMBLER.COM Sveriges bästa blogg!

http://about.betsson.com/sv/betssons...2011-ar-korad/
Citat:
Ursprungligen postat av Boone
Igen, alla dessa förolämpningar, jag börjar tro du inte gått klart mellanstadiet. Skärp dig och för en mogen konversation eller knip igen.

Jag vet inte hur du relaterar mina inkomster med att du är en förlorande spelare, men som tur var så påverkar inte det enda det andra. Det är inte psykfall som vill se spreadsheets, det är till för att seriösa spelare vill kunna visa upp för andra seriösa spelare att de faktiskt är vinnande. I och för sig så förklarar det varför du inte har något eftersom du är en oseriös förlorare som predikar för andra oseriösa förlorare.

Det är så pinsamt av dig att försöka gömma dig bakom "tips till alla matcher"-attityden. Vad tror du egentligen det är dina besökare efterfrågar mest, vinnande rekar eller dina lekmansanalyser? Fast det är klart, eftersom du inte kan posta vinnande rekar får du såklart välja andra alternativet.

Jag trodde faktiskt inte du var helt hjärndöd som spelare innan du nu skrev att du inte fick surebetta ut vinsten. Frågade du på allvar Betsson det? Vad hade Betsson kunnat göra om du la 10 000 kr vadet på ena sidan av tvåvägs-spel på Betsson och andra siadan på ett annat spelbolag? Inte undra på Betsson tycker om dig så mycket när du inte bara rekommenderar andra att spela som amatörer utan även spelar som en amatör själv!

Mvh Boone
Citat:
Ursprungligen postat av NHL Gambler
Hej igen avundsjuka människa

Säg mig Boone... varför är du så avundsjuk? Hur tänkte du när du valde att nominera Sharps som bästa BLOGG? Tänkte du att det var enkla pengar du skulle hämta hem med dina lögner till läsarna om att du ska skänka pengarna ? Både du och jag vet om att du skulle förlora dom lika snabbt som "dina egna vänner" viskar bakom din rygg Men låt oss inte gå in på det,upp till andra att säga vad dom tycker om dig

Jag har aldrig haft nåt emot dig innan men är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ glad att du visar dig va en riktig fitta nu .
Betsson krav var att jag skulle lägga speler på odds över 1,70 (Ville såklart att jag skulle torska degen tillbaka) .

Har levt på betting sen 2006 och njuter av livet då jag plockar ut min lön via betting månad efter månad varje år utan problem.. Spreadsheet är för snorungar och andra som vill göra showoff eller bygga upp ett namn,jag är klar med den tiden nu.. Behöver inte bevisa nåt länge som sagt,dom enda som vill ha bevis är ju bara avundsjuka horungar som inte klarar av andra människors framgångar..

Vinnande rekar? Öppna din ögon din tomte ... Min blogg dunkar in vinnande tips dygnet runt,du hittar inte bättre och säkrare tips under varje omgång.. Och du,mellan 3500-6000 unika besökare VARJE DAG kan inte ha fel,det finns bara en NG och dom älskar bloggen och numera även Sveriges bästa chat, jag vet att du är en av dom horungarna som försöker trycka ner mig men får äta upp kritiken varje gång (Hur smakar det?)

Nej jag hoppade faktiskt av skolan när jag var 16 år gammal (tyvärr) men gjort är gjort och är nöjd med saker o ting som jag har lyckats med här livet tex att ha Sveriges bästa blogg 2011 när jag tog priset framför näsan på en girig horunge som nickar Boone och var självsäker på vinsten..

Lyssna Boone,helt ärligt nu... du har bevisat för mig att du är helt psykotiskt som människa och inte klarar av att andra faktiskt är bättre och kan lyckas inom betting.. Jag bor i Stockholm och vill du mig nåt eller känner du för att kritisera så möter jag gärna upp dig så du kan tala om allt för mig.. För man måste stå för sina ord och allt skit man kastar mot andra människor i ren avundsjuka och under psykos... Vet att du kommer att svara tillbaka nu igen och försöka typ för 100gången under min tid som NG att trycka ner mig eftersom du inte klarar av min kritik mot dig..Gå o lek i sandlådan nu med 5åringar som är i samma nivå som dig...

Bra jobbat btw,hörde av mig och undrade om vi skulle kunna dra igång nåt för Djur och Barn som behöver stöd och du svarade som en femårig pojke tillbaka ,så jävla sorgligt Boone..

Mvh NG. (Snälla svara inte tillbaka nu )
Där kände jag att jag inte konversationen skulle innehålla så mycket mer än förolämpningar tillbaka så jag valde att inte svara. Hans tips var att gå och leka i sandlådan där folk är på samma nivå som mig så välkomna allesammans till min sandlåda!

Alla förolämpningar samlade: full, nerknarkad, jävla fitta, pajas, hora, psykfall, dåre, avundsjuk loser, jävla nolla, snorunge, girig horunge, helt psykotisk som människa och femårig pojke.

Som sagt, ville bara ni skulle få lite gratis underhållning och se vem som döljer sig bakom "Sveriges bästa blogg 2012".

Vi kan börja diskussionen med avsaknaden av NHL-Gamblers bokföring. Det senaste spelet finns inlagt den 2:e februari 2011.
Hur kommer detta sig? Varför fortsatte inte guden själv på NHL-spel att bokföra sina spel? Var det precis vid den tidpunkten han blev 'klar med att bygga namn' och istället kunde fokusera på att dra in affiliatepengar?

Alla är såklart välkomna att ventilera sina åsikter om NHL-Gambler positiva som negativa, även NHL-Gambler själv såklart. Ingenting kommer censueras så länge det håller sig inom Sharps regelverk.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
boored (+50), Grnvit (+10), isbjorn (+10), Mallette (+2), performance (+10), fidde (+10), Scrooge234 (+20), zeke (+5)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat