Visa ett inlägg
Gammal 2012-03-04, 00:18   #22
Boone
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av chelsea4ever Visa inlägg
Klart som fan Sharps hamnar i centrum, även om det är Boones egna tankar och utlåtanden. Slår till 100% tillbaka mot er sida.. Jag kan bara se till mig själv, har alltid trivts med bra läsning här men sånt här gör en bara fullständigt fientlig mot sidan.

Vet inte hur Sharps styrs, men om ni är ett par som tillsammans med Boone styr sidan så är ni riktigt jävla korkade som låter han dra ner hela sidan i skiten.

Ganska säker på att jag inte är ensam med att reagera på denna ofantligt korkade tråd på detta viset. Även om alla inbitna sharpare hänger ihop och ställer sig bakom Boones så går det 5 stycken såna som jag, passiva läsare, på varje sådan, som troligen tappat all respekt för er över en kväll..

Tråkigt som fan att ni inte bara kan fokusera på er egna sida och utveckla den..
Då undrar jag vart nu denna expertis kommer från så att du med 100% säkerhet kan fastslå effekten av denna tråden? Du svamlar om en på fem, men du har inte tillgång till Sharps-användardata. Mycket märkligt. Jag som har tillgång till datan kan dock meddela att du har fel, både på effekten och ration antalet engagerade/ej engagerade läsare.

Vi fokuserar på vår egen sida och utvecklar vi bäst den kan, men när jag personligen får såpass roliga konversationer i min brevlåda vill jag inte undanhålla dem från dem förstår den här sektionens syfte.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat