Bandy elitserien slutspel 6-7/3
Citat:
Jag förstår inte riktigt hur compilers tänker, Hammarby var överlägsna i tre av fyra matcher, men slarvat som fan och förlorat i en av dessa(sist i västerås)
I söndagens match, 5-0 hade dom överlägset flest skott, flest hörnor flest precis allt. Tydligen samma sak i bortamatchen före det, men då gjorde Västerås mål på de chanser dom hade och Hammarby gjorde mål på 25% av chanserna.
Hammarby ska vara favorit inför sista matchen i Västerås, eller möjlighet kan jag tänka mig 39%-16%-45% som chansvärdering. Nu får vi utmärkta 2.45 på Ladbrokes och detta måste bli ett bra spel i mina ögon. Jag har inte några skaderapporter att gå på, men tex Patrik Nilsson har inte alls varit lika tongivande som vanligt, och laget står inte och faller med någon enskild spelare nu för tiden.
Insats 6 units till 2.45 på Hammarby borta mot Västerås på Ladbrokes
postat av Hatten den 05 Mar, 2012 kl 17:32
|
Tycker Hatten är helt rätt ute här, nu är oddset nere på 2.30 hos Ladbrokes men det får fortfarande ses som spelbart givet matchbilden nu senast. Synd att bandyrekarna på forumet somnade in iom att ErikBGIF slängde in handduken för säsongen tidigare i år. Har Wirre några tankar inför slutspelet?