Visa ett inlägg
Gammal 2010-02-22, 18:58   #70
Gb
 
Gbs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 324
Sharp$: 1782


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Euro Cup, 23/2, 18.00
Red Star- Turk Telecom
Red Star-9.5, 1.990 (pinnacle)
3u


Röda stjärnan (Crvena Zvezda) spelar ikväll hemma på Pionir Arena, där man hittills inte förlorat en enda match i Euro Cup. Man har spelat 9 matcher hittills i cupen, har vunnit 8 och förlorat en (borta mot franska Chloet Basket i december). Spreaden har man klarat 3 av 4 hemmavinster. Senaste matchen spelade man borta mot just Turk Telecom, och vann med 67-89.

Turk Telcom har tre vinster och 6 förluster i Euro Cup, varav man har förlorat de tre senaste matcherna.

Röda Stjärnan leder gruppen och Turk Telecom ligger sist. Röda Stjärnan blir klara för kvartsfinal vid vinst. Det enda varningstecknet som jag kan se är att detta är Turk Telecoms sista chans att kunna gå vidare, och då måste de vinna. Tror dock att Röda stjärnan kommer att fortfarande vara obesegrade i cupen på hemmaplan efter denna match, och jag ser goda möjligheter till att de även klarar spreaden. Boris Bakic är skadad (har en average 2.9 p/game, 17:18 min) och Rondović (har bara spelat en match i EC 0p, 1:39 min) är questionable. Inga skador rapporterade på Turk Telecoms hemsida. Jag spelar Röda stjärnan-9.5 3u.

Senast redigerad av Gb den 2010-02-23 klockan 00:57.
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng