Visa ett inlägg
Gammal 2012-03-08, 11:43   #5339
fireas

fireass avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 1507
Standard

Anser att Man C visar bra odds idag.

Visserligen har sporting 9 raka hemmamatcher utan förlust, 8-1-0. Men det är mkt som är till Man C fördel i detta bet.

Dels så har Man C aldrig förlorat mot ett portugisiskt lag i tävlingssammanhang, 3-1-0 har man.

Sedan så har man visat att man satsar på EL och imponerade genom att vinna över Porto, väldigt bekvämt may I add.
Sporting som ligger hela 14 poäng bakom Porto ska inte kunna hota Man C enligt min uppfattning.

Sporting har dessutom into haft så bra målform då de bara lyckats göra 1 mål på 6 sensate matcherna. Senaste omgången imponerade man inte när man tick vidare mot Legia. Stundtals mycket dåligt försvarspel och visage into mycket klass helt enkelt. Man har dessutom lite skadeproblem i Wolfswinkel, Rinaudo, Onyewu och Rodriguez.

Manchester däremot had en vinststreak på 6 raka i alla tävlingssammanhang och had hållt nollan i 5 av dessa. 15 mål gjorde på dessa 6 och fastän Tevez inte kommer att spell ikv så had man mycket kvalite i Dzeko, Aguero och Ballotelli.

Jag ser värde i 1.8 rak vinst hos PP, 888sport, Ladbrokes m.fl. - medelhög insats.

Dock så testar jag låga insatser på HT/FT @ 2.62 (bet365) och AH -1.0 2.38 är på gränsen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+5), Jensw (+5), Soap (+2)
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat