Visa ett inlägg
Gammal 2012-03-08, 13:42   #16
Jurado

Jurados avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 45
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Spelar väl ingen roll om du har avsatt 10% eller 50% av din totala kassa till detta projekt, det är fortfarande en strategi som är bevisligen förlustbringande.

"Detta sätt har fått mig att tänka till en extra gång på vilka spel som vals, och är en mycket bra metod för någon med disciplinära problem"

Och jo du uttrycker att du ska bota din disciplin genom detta och nej det kommer inte att gå.
Det första du antydde var att jag lade hela min BR på denna metod, vilket jag förnekade. Att jag kommer gå plus har jag aldrig påstått. Är du övertygad om att gå plus när du spelar? Förstår inte varför jag skulle ha mindre chans att sätta ett par raka spel än någon annan riktigt.

Du har återigen fel, och misstolkar mig oerhört grovt. Jag säger att den lindrar mitt disciplinära problem, inte att den botar det. "Det kommer inte att gå" - nej, självklart måste du veta det. Måste underlätta spelandet när du kan se in i framtiden?

Men nu hamnar vi alltför långt off topic. Att ge kritik är okej, men då får det vara konstruktiv kritik, inte "du är värdelös, jag är bättre än dig"-kritik. Detta är ett projekt utsatt som hobby, inte som något avlönande. Ser man bara negativa saker här finns andra dagböcker som säkerligen är mycket bättre. Nu inriktar jag min koncentration på spel, samt folk som gör annat än att gnälla (det vill säga majoriteten här hittills).

Som sagt, var gärna kritiska, men ge mig åtminstone en chans (kan också vara läge för en moderator att visa att Sharps faktiskt är bättre än Flashback). Sorry till er andra, men var tvungen att kontra. Spel kommer inom ett par timmar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Piturek (+1)
Jurado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat